Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу Сумської обласної ради Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою

Найменування закладу: комунальний заклад Сумської обласної ради Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою.

Місцезнаходження комунального закладу Сумської обласної ради Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою:, вул. Жужоми, 8, м. Глухів, Сумська обл., 41400.

Найменування посади: директор комунального закладу Сумської обласної ради Глухівський ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою.

Умови оплати праці: посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями, надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу: є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі (оригінали та копії):

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- довідку про відсутність судимості;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Документи учасники конкурсу подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до Управління майном Сумської обласної ради (пл. Незалежності, 2, м. Суми, 40030, каб. 22) у строк до 26 березня 2019 року.

Дата і місце проведення конкурсу:

Складові проведення конкурсу:

- прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі (30 календарних днів);

- перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам (5 робочих днів з дня завершення строку подання документів);

- прийняття рішення про недопущення до участі у конкурсі осіб, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання (5 робочих днів з дня завершення строку подання документів);

- оприлюднення на веб-сайті Сумської обласної ради переліку осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі (5 робочих днів з дня завершення строку подання документів);

- перевірка на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р;

- перевірка професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку Навчального закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації;

- визначення переможця конкурсу  або визнання конкурсу таким, що не відбувся (протягом 2 робочих днів з дня завершення конкурсного відбору;

- оприлюднення результатів конкурсу;

- оприлюднення на веб-сайті Засновника відеозапису конкурсного відбору (впродовж одного робочого дня з дня його проведення).

Тривалість проведення конкурсу: два місяці з дня його оголошення.

Особа уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі в конкурсі: Дяченко Наталія Григорівна – начальник юридичного відділу управління майном Сумської обласної ради, тел.: (0542) 700-456, електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

Матеріали за тематикою:

 

 

Останнє оновлення на Середа, 03 квітня 2019, 07:47

Підготовка до сесії обласної ради

Електронні петиції

Документи облради

facebook twitter youtube