telegram Facebook Twitter instagram Youtube

STEM-освіта – простір інноваційних можливостей

STEM-освіта – простір інноваційних можливостей

У рамках реалізації Всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» на базі  Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний академічний ліцей імені Дмитра Євдокимова»  22 травня 2024 року проведено  науково-практичний захід «STEM-простір – освітній бренд Ліцею».  

Учасниками заходу були керівники та педагоги закладів освіти, що беруть участь у Всеукраїнського інноваційному освітньому проєкті «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» (Комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Комунальний заклад Сумської обласної ради «Сумський обласний академічний ліцей імені Дмитра Євдокимова»; Комунальний заклад Сумської обласної ради – Сумський обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю; Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 7 Сумської міської ради; Недригайлівський ліцей Недригайлівської селищної ради; Роменська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Роменської міської ради Сумської області). 

З вітальним словом до учасників заходу звернулась Вікторія Гробова, директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, доктор юридичних наук, професор, яка відмітила, що Стратегію розвитку України в умовах глобалізації спрямовано на досягнення європейських стандартів життя та забезпечення конкурентоспроможності нашої держави шляхом ефективної взаємодії науки та освіти, залучення інновацій в сучасний освітній простір. STEM–освіта є одним із актуальних напрямів інноваційного розвитку сучасної Нової української школи.  

Координатор заходу Сергій Грицай, проректор з наукової роботи, координатор STEM-освіти в Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, розкрив особливості реалізації етапів проєкту, наголосивши на тому, що І та ІІ етапи реалізації Всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту проведені достатньо ґрунтовно. Відповідно до плану роботи та програм реалізації етапів проєкту було виконано  поставлені завдання. 

Інеса Пєсоцька, директор Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний академічний ліцей імені Дмитра Євдокимова», представила модель STEM-центру «Ерудит» та ознайомила присутніх із пріоритетними напрямами розвитку та формами діяльності STEM-центру, а також продемонструвала можливості Цифрової лабораторії «Einstein». 

Наталія Юхно, заступник директора з навчальної роботи, провела ознайомчу екскурсію закладом освіти, презентувала локації STEM-центру Ліцею. 

Робототехніка, комп’ютерне та 3D моделювання, Інтернет речей (Internet of Things (IoT) викладаються у Центрі комп’ютеризації та робототехніки учителями інформатики ліцею.

Наталія Юхно, заступник директора з навчальної роботи та Людмила Парфенюк, заступник директора з виховної роботи презентували Спеціалізовану багатофункціональну науково-дослідну лабораторію (НДЛ, Лінгвістичний центр, STEАM-простір).

Учителі ліцею Ксенія Матузна, Віталій Донченко та Катерина Юшко ознайомили присутніх з особливостями роботи STEАM-лабораторії «InfoLab».

Світлана Кода, доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, керівник науково-дослідної лабораторії STEM-освіти Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, акцентувала увагу на науково-методичній складовій організації роботи STEM-центрів закладів освіти.

Обговорення подальшої реалізації Всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів» відбулося за активної участі всіх учасників заходу.

Сергій Грицай підбив підсумки роботи науково-практичного заходу», наголосивши на тому, що у Сумському обласному академічному ліцеї імені Дмитра Євдокимова створений сучасний STEM-центр забезпечений необхідним обладнанням, що дає можливість значно покращити освітній процес. Створення та ефективне функціонування STEM-центрів – необхідна складова реформування освітньої галузі та реалізації Концепції «Нова українська школа». 

Учасники заходу визначили подальші перспективи реалізації Всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів».

Також читайте:

Про функціонування «Пункту незламності»

 

Документи облради

Go to top