telegram Facebook Twitter instagram Youtube

Порядок дій в екстрених ситуаціях

Керівники депутатських фракцій і постійних комісій Сумської облради обговорили питання життєдіяльності області в умовах війни

Питання поточної ситуації на Сумщині, відновлення зруйнованої інфраструктури, як проводити посівну кампанію, майнові та кадрові питання обговорювали 15 квітня голови фракцій та постійних депутатських комісій Сумської обласної ради.

На зустрічі, де був присутнім і народний депутат України Михайло Ананченко, мова йшла про відновлення роботи підприємств, функціонування комунальних закладів та їх оптимізацію в умовах воєнного стану, кадрові питання, зокрема припинення повноважень першого заступника голови Сумської обласної ради Олександра Стрельченка.

«Ситуація не лише в нашому регіоні, а й в усій Україні дуже серйозна, - зазначив голова обласної ради Віктор Федорченко. – В області пошкоджено багато населених пунктів, Сумщина понесла величезні людські втрати та матеріальні збитки. Уряд виділив на відновлення інфраструктури 250 млн грн, але для тих руйнувань, яких зазнав наш регіон, це дуже мало. Проте, потрібно з чогось починати і ми дякуємо за цю фінансову допомогу. Не менш складна ситуація й у промисловій та аграрній галузях. Ми постійно збираємося з керівниками підприємств, вирішуємо, як надалі будувати роботу, наповнювати бюджет, створювати робочі місця тощо. Наразі ми всі повинні консолідувати свої зусилля і зробити все для того, аби Сумщина якомога скоріше оговталася від військової агресії».

Михайло Ананченко коротко розповів про законотворчу роботу Верховної Ради, торкнувся питання податкових пільг в областях, де відбувається повномасштабне вторгнення, заборони алкоголю та встановлення комендантської години в окремих населених пунктах Сумщини.

У ході обговорення всі висловили подяку кожному захиснику, волонтеру, підприємцю, депутату, жителю громад Сумщини за згуртованість зусиль для протистояння ворогу на всіх фронтах.

Всі порушені депутатами питання будуть винесені на пленарне засідання сесії обласної ради.

 

 

Документи облради

Go to top