Обласний семінар-нарада керівників органів управління освітою ОТГ

З метою надання допомоги в організації управлінської діяльності та якісної методичної підтримки органів управління освітою об’єднаних територіальних громад розпочалися щомісячні обласні семінари-наради для керівників органів управління освітою ОТГ.

5 лютого на базі Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відбувся перший у цьому році семінар-практикум. Його модератором виступив проректор з наукової роботи Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Сергій Грицай.

У вступному слові директор Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації Вікторія Гробова наголосила на важливості забезпечення якісної освіти і безпечного простору для здобувачів освіти в межах об’єднаних територіальних громад та дотримання нормативно-правової бази у здійсненні керівниками їх освітньо-управлінської діяльності.

У свою чергу ректор Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Юрій Нікітін закликав присутніх активно брати участь в обговоренні доповідей та вносити пропозиції щодо тем для наступних семінарів-практикумів. Крім того, учасників семінару додатково проінформували про заходи щодо оновлення музею освіти Сумщини. Також запропонували долучитися до збору експонатів для нових експозицій.

У рамках семінару-практикуму розглядалися теми з оптимізації управління освітніми закладами; вимоги та організаційні аспекти перевезення організованих груп дітей; висвітлювалися питання формування компетенцій з організації інклюзивного середовища та важливості належного обрахунку основних фінансових показників для закладів освіти ОТГ.

Виконуючий обов'язки начальника відділу БДР управління патрульної поліції в Сумській області І. Біловол розповів про особливості оформлення документів (паспортів, схем, графіків руху тощо закладами освіти для здійснення регулярних та нерегулярних перевезень груп дітей. Зокрема він зорієнтував присутніх на неухильне виконання нормативно-правових актів, які стосуються забезпечення підвезень до закладів освіти, важливості щоденних техоглядів та медоглядів, а також безпеки дітей в дорозі.

Начальник відділу інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Юрій Харламов та завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Юлія Дідоренко ознайомили присутніх з основними аспектами організації інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

Було наголошено на тому, що майже 7 тисяч дітей в області мають особливі освітні потреби. При цьому Юлія Дідоренко окремо зупинилася на важливості раннього виявлення особливих потреб та розробки індивідуальних програм розвитку на кожну дитину. Також присутніх ознайомили з інформацією про мережі інклюзивних освітніх центрів та послуг, які вони надають. Частково торкнулися й питання фінансування інклюзивної освіти. Юрій Харламов додав, що необхідно розробляти принципи розумного пристосування (універсального дизайну) в закладах освіти та пам’ятати, що головна мета організації інклюзивного середовища – соціалізація та адаптація в суспільстві осіб з особливими освітніми потребами.

На питанні показників ефективності мережі закладів загальної середньої освіти зупинилася начальник відділу фінансово-ресурсного забезпечення Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації А. Шамрай. Основною тематикою її доповіді стали особливості розрахунку освітніх субвенцій для кожної об’єднаної територіальної громади.

Старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти В. Перлик розповіла про нормативно-правове забезпечення документообігу в закладах освіти. Зокрема вона зупинилася на питаннях документування управлінської інформації та алгоритму створення річного плану роботи закладу освіти, які є важливими при проведенні аудиту освітньої діяльності.

Окремим пунктом програми семінару-практикуму стала бесіда про розвиток спорту, фізичного виховання та належний рівень рухової активності учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти об’єднаних територіальних громад. З цією інформацією присутніх ознайомив начальник Сумського обласного відділення (філії) Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України В. Маслов. З-поміж іншого, він також розповів про обласні спортивні заходи, змагання для школярів та закликав брати в них активну участь збірні команди кожної з об’єднаних територіальних громад.

Учасники семінару-практикуму отримали вичерпні відповіді на актуальні питання щодо ефективної організації діяльності з управління освітнім середовищем у межах своїх об’єднаних територіальних громад.

Також читайте:

 

Останнє оновлення на Четвер, 06 лютого 2020, 16:00

Увага!

28.05.2020 року о 13.00 у приміщенні обласної ради (3 поверх, кімната 38) відбудеться засідання постійної комісії обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестиційної політики, міжнародного та міжрегіонального співробітництва.

Підготовка до сесії обласної ради

Звіт начальника ГУНП в Сумській області про діяльність поліції за 2019 рік (завантажитипереглянути)

telegram Facebook Twitter Youtube

Документи облради