Перспективу STEM-освіти обговорили директори закладів загальної середньої освіти області

Заступник голови обласної ради Тетяна Головко взяла участь у відкритті ІІІ Форуму директорів закладів загальної середньої освіти області. Темою цьогорічного обговорення стала «Сучасна школа – простір інноваційних можливостей».

Перед початком форуму всі присутні могли відвідати виставку-презентацію інноваційної освіти «Шляхи впровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти Сумської області», на якій учні продемонстрували свої винаходи та здобутки.

STEM-освіта (S – science, T – technology, Е – engineering, М – mathematics) – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять. В умовах стрімкої еволюції технологій актуальність саме такого навчання постійно зростає.

«На виставці ми усі мали змогу побачити основу майбутнього будь-якої розвиненої країни з новими технологіями та новим ставленням до науки, – зазначила заступник голови обласної ради Тетяна Головко. – Три роки тому я вперше ознайомилася з роботою STEM-лабораторії, а сьогодні побачила результат роботи, який перевершив усі сподівання. Важливу роль у цьому процесі відіграють директори шкіл та інтернат них закладів, керівники відділів освіти на місцях, які розуміють, що саме від них залежить чи буде Україна сучасною та процвітаючою».

У всьому світі спостерігається дефіцит фахівців з технічних напрямків, попит на них росте набагато швидше, ніж на інші спеціальності, саме тому, у відповідь на виклики часу, такий тип освіти виходить на перший план. Важливо розуміти, що STEM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань. Гострою проблемою в Україні постає створення рівних можливостей для дітей у доступі до освіти за такими технологіями. Про це розповіла директор Департаменту освіти і науки Сумської ОДА Вікторія Гробова. Вона зазначила, що STEM-освіта у сільських школах впроваджується набагато повільніше і над цим питання потрібно працювати.

У свою чергу Тетяна Іванівна зазначила, що обласна влада прикладе максимум зусиль на створення комфортних умов для розвитку компетентностей і ІТ-техноголіях, комп’ютерній грамотності та висловила сподівання на підтримку від місцевої влади.

Також читайте:

 

Підготовка до сесії обласної ради

Електронні петиції

Документи облради

facebook twitter youtube