Затверджено порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті на навчання працездатного населення сільської місцевості

Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації оголошує про початок прийому заявок та документів для отримання фінансової підтримки за напрямками:

1) підтримка галузі ягідництва;

2) виробництво органічної продукції;

3) виплата часткового відшкодування за збереження та утримання генофонду лебедкнської та української бурої молочної порід великої рогатої худоби;

4) часткове відшкодування витрат, пов’язаних із придбанням для подальшого відтворення племінних свинок та кнурців вітчизняного походження;

5) часткове відшкодування вартості придбаного в племінних господарствах поголів’я молодняка овець;

6) підвищення кваліфікації відповідних менеджерів органів місцевого самоврядування;

7) фінансова підтримка сільськогосподарської дорадчої діяльності;

8) навчання працездатного населення сільської місцевості;

9) часткове відшкодування витрат на придбання установки індивідуального доїння (доїльного апарату), машин та обладнання для первинної обробки молока вітчизняного виробництва.


ОГОЛОШЕНО ПРО ПОЧАТОК ПРИЙОМУ ЗАЯВОК НА ОТРИМАННЯ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ЗА НАПРЯМКАМИ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ АПК

Підтримка галузі ягідництва 

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення конкурсної комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу – юридичних осіб незалежно від організаційно - правової форми та форми власності, та фізичних осіб – підприємців, які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 15 млн гривень, заявок та документів, що додаються до них, на одержання часткового відшкодування витрат, пов’язаних із придбанням садивного матеріалу малини, смородини (далі – часткове відшкодування).

Часткове відшкодування здійснюється на безповоротній основі заявникам за придбаний ними садивний матеріал малини, смородини (у кількості не менше 500 штук), що оплачений та право власності на який набуте у період з 1 жовтня попереднього року до 30 вересня поточного року, у розмірі до 75 відсотків його вартості без урахування сум податку на додану вартість, але не більше 50 000 гривень (при умові, якщо заявник не отримував часткового відшкодування з державного бюджету за вказаним напрямком у поточному році та не подавав заявки на його отримання за вказаним напрямком у поточному році).

Часткове відшкодування надається заявникам, які зареєстровані та здійснюють діяльність у галузі ягідництва на території Сумської області

Часткове відшкодування не надається заявникам стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації, або мають прострочену більше ніж на шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби;

Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про часткове відшкодування вартості витрат, пов’язаних із придбанням садивного матеріалу малини, смородини.

Заявку для участі у конкурсному відборі на одержання часткового відшкодування суб’єкти господарювання подають до Комісії через Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації до 05.11.2019.

Заявники до 5 листопада подають до Комісії через Департамент:

-       заявку (у двох примірниках);

-       довідку про банківські реквізити заявника;

-       копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

-       копію статуту (для юридичної особи) та копію договору про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України «Про фермерське господарство»), копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (для фізичних осіб);

-       довідку з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою терміном не менше 6 років, на якій висаджено садивний матеріал, що заявлений на отримання відшкодування (рахуючи з дати подачі документів);

-       копію фінансового документу (фінансової звітності), що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а для заявників, які зареєстровані у поточному році - за останній звітний період, що передує поданню заявки;

-       довідку від державного реєстратора про те, що заявник не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішення про ліквідацію;

-       довідку про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів, видану відповідними органами державної фіскальної служби – на паперовому носії або сформовану в електронній формі в електронному кабінеті платника податків на офіційному сайті ДФС;

-       копію платіжного документа, засвідченого банківською установою, що підтверджує сплату коштів за садивний матеріал малини, смородини;

-       копію накладної (товарно-транспортної накладної, акта приймання-передачі) на придбаний садивний матеріал малини, смородини;

-       сертифікати на садивний матеріал: для вітчизняного виробництва — сертифікат, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу та сертифікат, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу; для ввезеного на митну територію України — фітосанітарний сертифікат та сертифікат країни-експортера;

-       копію Акта витрат насіння і садивного матеріалу за формою
№ ВЗСГ-4, Сільгоспоблік, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 21.12.2007 № 929;

-       копію акта виконаних робіт;

-       клопотання органу місцевого самоврядування за місцем розташування земельної ділянки, на якій проведено закладення насаджень садивного матеріалу, заявленого до відшкодування, із підтвердженням факту виконаних на ділянці робіт (у довільній формі);

-       письмове зобов’язання заявника щодо повернення до обласного бюджету у місячний строк отриманих бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного отримання або надання заявником недостовірних відомостей;

-       довідку Департаменту про те, що заявник не отримував часткового відшкодування з державного бюджету за вказаним напрямком у поточному році.

Перевага надається суб’єктам господарювання, які придбали посадковий матеріал ягідних культур у атестованих господарств Сумської області, які внесені до Державного реєстру суб’єктів насінництва та розсадництва.

Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе їх надавач.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються заявнику. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

 

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 70, 77 15 72.

E-mail:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.2 до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/123  - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року – 2019 - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (Рішення Сумської обласної ради від 07.05.2019 року)


 

Відшкодування суб’єктам господарювання витрат, пов’язаних з отриманням сертифікату на виробництво органічної продукції 

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу заявок та документів, що додаються до них, на одержання відшкодування витрат, пов’язаних із отриманням сертифікату на виробництво органічної продукції (далі – відшкодування).

Відшкодування надається суб’єктам  господарювання агропромислового комплексу – юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам-підприємцям (далі – суб’єкти господарювання), що зареєстровані та здійснюють виробничу діяльність на території Сумської області, отримали відповідний сертифікат який підтверджує те, що діяльність суб’єктів господарювання відповідає умовам та вимогам Стандарту з органічного виробництва та переробки.

Відшкодування надається на безповоротній основі в розмірі 75 відсотків понесених у період з 1 листопада попереднього року до 31 жовтня поточного року витрат у зв’язку із проведенням та підтвердженням відповідності виробництва органічної продукції та отриманням сертифікату відповідності у рослинництві, тваринництві та переробці сільськогосподарської продукції, незалежно від видів сільськогосподарської діяльності та видів продуктів переробки, але не більше 15 тисяч гривень на рік для одного суб’єкта господарювання.

Відшкодування не надається суб’єктам господарювання, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації, або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про початок приймання заявок та документів на отримання відшкодування, відповідно до пункту 6 цього Порядку, а закінчує 5 листопада. Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються

Для отримання відшкодування суб’єкти господарювання подають до Комісії через Департамент до 5 листопада заявку за встановленою Комісією формою та такі документи:

копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

копію Статуту підприємства (для юридичних осіб), свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (для фізичних осіб);

копію фінансового документу (фінансової звітності), що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а для заявників, які зареєстровані у поточному році - за останній звітний період, що передує поданню заявки;

довідку від державного реєстратора про те, що одержувач бюджетних коштів не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішення про ліквідацію;

довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, — у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

довідку про банківські реквізити для перерахування коштів;

копію договору між суб’єктом господарювання та відповідним сертифікаційним органом на проведення робіт із підтвердження відповідності виробництва органічної продукції та видачі сертифіката;

копії платіжних документів, що підтверджують сплату відповідних коштів згідно з вищезазначеним договором, завірені банківською установою;

письмове зобов’язання повернути у місячний термін до обласного бюджету кошти у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання.

Копії документів надаються разом з їх оригіналами (оригінали повертаються).

Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе їх надавач.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються заявнику. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

 

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 59,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.3 до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/123  - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року – 2019 - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (Рішення Сумської обласної ради від 07.05.2019 року)


 

Часткове відшкодування за збереження та утримання генофонду лебединської та української бурої молочної порід великої рогатої худоби 

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу – юридичних осіб усіх форм власності, які є суб’єктами племінної справи у тваринництві та яким у встановленому порядку присвоєно відповідний статус суб'єкта племінної справи у тваринництві (племінний завод, племінний репродуктор, генофондне господарство, селекційний центр, підприємство (об’єднання) з племінної справи), здійснюють діяльність у галузі тваринництва та зареєстровані на території Сумської області (далі – суб’єкти господарювання), заявок та документів, що додаються до них, на виплату часткового відшкодування за спермопродукцію бугаїв швіцької породи великої рогатої худоби, за умови внесення плідників до Каталогу бугаїв молочних, м’ясо-молочних порід, придбану без попередньої доплати або часткового відшкодування з державного бюджету (далі – відшкодування).

Виплата відшкодування здійснюється суб’єктам господарювання за спермодози ідентифікованої сперми бугаїв-плідників для штучного осіменіння маточного поголів’я корів лебединської та української бурої молочної порід, для відтворення поголів'я, у розмірі 100 відсотків вартості однієї спермодози, без урахування сум податку на додану вартість, але не більше, ніж 150 гривень за одну спермодозу, у розрахунку не більше трьох спермодоз на одну голову власного маточного поголівʼя, що оплачені та право власності на які набуті у період з 1 листопада попереднього року до 31 жовтня поточного року.

Відшкодування не виплачується суб’єктам господарювання, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації, або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про виплату відшкодування.

Суб’єкти господарювання до 5 листопада подають до Комісії через Департамент:

заявку у двох примірниках;

довідку про банківські реквізити;

копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

довідку від державного реєстратора про те, що одержувач бюджетних коштів не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішення про ліквідацію;

довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, — у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

інформацію про кількісні та якісні показники продуктивності стада і виробничо-господарську діяльність у тваринництві на останню звітну дату за формою, що встановлена положенням про Державний реєстр суб’єктів племінної справи у тваринництві;

копію звіту про стан тваринництва (форма 24-сг) (на останню звітну дату на момент подання документів);

довідку про ветеринарно-санітарний стан суб’єкта господарювання, видану районним управлінням Держпродспоживслужби;

копії документів, завірені в установленому порядку:

свідоцтва про реєстрацію в Державному реєстрі суб’єктів племінної справи у тваринництві відповідного статусу та спеціалізації;

фінансової звітності за останній рік відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (додаток 1 «Баланс» (Звіт про фінансовий стан), форма № 2 «Звіт про фінансові результати» (Звіт про сукупний дохід);

документів на придбання спермопродукції (рахунків, рахунків-фактур, накладних, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень тощо);

сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів;

відомість проведення штучного осіменіння (парування) маточного поголів’я, яка складається на підставі даних журналів штучного осіменіння (форми № 3-врх, визначені відповідними інструкціями з ведення племінного обліку), засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання, внутрішньогосподарського протоколу відбору корів лебединської та української бурої молочної порід;

письмове зобов’язання суб’єкта господарювання повернути до обласного бюджету в місячний строк бюджетні кошти у разі зменшення поголів’я корів лебединської та української бурої молочної порід станом на 1 січня наступного року порівняно з 1 січня поточного року.

Копії документів надаються разом з їх оригіналами (оригінали повертаються).

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Відповідальність за достовірність поданих для участі у конкурсі документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів згідно з чинним законодавством України несе суб’єкт господарювання, який надав документи.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються суб’єкту господарювання. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

 

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: 
м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 37.     

Адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.4 до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/123  - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року – 2019 - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (Рішення Сумської обласної ради від 07.05.2019 року)


Часткове відшкодування витрат, пов’язаних із придбанням для подальшого відтворення племінних свинок та кнурців вітчизняного походження

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу – сімейних фермерських господарств без статусу юридичної особи, які здійснюють свою виробничу діяльність відповідно до Закону України «Про фермерське господарство», фізичних осіб – підприємців (далі – заявники), які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 15 млн гривень, заявок та документів, що додаються до них, на виплату часткового відшкодування вартості придбаних ними племінних свинок та кнурців вітчизняного походження (далі – часткове відшкодування).

Часткове відшкодування здійснюється на безповоротній основі заявникам за придбані ними племінні свинки та кнурці вітчизняного походження з племінних заводів та племінних репродукторів, що оплачені та право власності на які набуте у період з 1 листопада попереднього року до 31 жовтня поточного року (у розмірі до 50 відсотків вартості, але не більше 5 000 гривень за одну голову, та не більше 50 000 гривень одному заявнику протягом бюджетного року).

Часткове відшкодування надається заявникам, які зареєстровані та здійснюють діяльність у галузі тваринництва на території Сумської області.

Часткове відшкодування не надається заявникам, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації, або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

У разі встановлення контролюючими органами факту незаконного отримання бюджетних коштів, надання заявником недостовірної інформації, заявник повертає отримані кошти до обласного бюджету і позбавляється протягом трьох років від дати виявлення такого порушення права на отримання відшкодування за всіма напрямами Програми.

Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення для отримання часткового відшкодування.

Заявники до 5 листопада подають до Комісії через Департамент:

заявку (у двох примірниках);

копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

копію договору про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України «Про фермерське господарство»), копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (для фізичних осіб);

довідку про банківські реквізити заявника;

копію фінансового документа (фінансової звітності), що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а для заявників, які зареєстровані у поточному році - за останній звітний період, що передує поданню заявки;

довідку від державного реєстратора про те, що заявник не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішення про ліквідацію;

довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, – у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

копії платіжних документів, що підтверджують сплату відповідних коштів, завірені банківською установою;

копію акта про передачу (продаж) і закупівлю худоби за договором;

довідку про наявність свиней, видану сільською, селищною чи міською радою, радою об’єднаної територіальної громади, не пізніше як за два тижні до дня її подання, у довільній формі – для фізичних осіб-підприємців;

виданий у встановленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;

копії племінних свідоцтв (сертифікатів) або сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів, засвідчені підписом, скріпленим печаткою заявника (за наявності);

письмове зобов’язання заявника повернути до обласного бюджету в місячний строк бюджетні кошти у разі зменшення поголів’я свиней станом на  1 січня двох наступних років або у разі виявлення факту незаконного отримання коштів.

Копії документів надаються разом з їх оригіналами (оригінали повертаються). Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе їх надавач.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються суб’єкту господарювання. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

 

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: 
м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 85.

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.5 до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/123  - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року – 2019 - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (Рішення Сумської обласної ради від 07.05.2019 року)


 

Часткове відшкодування витрат, пов’язаних із придбанням племінного молодняка вівцематок, баранів, ярок 

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу - сімейних фермерських господарств без статусу юридичної особи, які здійснюють свою виробничу діяльність відповідно до Закону України «Про фермерське господарство», фізичних осіб – підприємців (далі – заявники), які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 15 млн гривень, заявок та документів, що додаються до них, на виплату часткового відшкодування вартості закуплених для подальшого відтворення племінних вівцематок, баранів, ярок (далі — часткове відшкодування).

Часткове відшкодування здійснюється на безповоротній основі заявникам за придбаний ними з племінних заводів та племінних репродукторів молодняк племінних вівцематок, баранів, ярок, що оплачений та право власності на який набуте у період з 1 листопада попереднього року до 31 жовтня поточного року, у розмірі до 50 відсотків вартості, але не більше 4 000 гривень за одну голову.

Часткове відшкодування надається заявникам, які зареєстровані та здійснюють діяльність в галузі тваринництва на території Сумської області.

Часткове відшкодування не надається заявникам, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення для отримання часткового відшкодування.

Заявники до 5 листопада подають до Комісії через Департамент:

заявку (у двох примірниках);

копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

копію договору про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України «Про фермерське господарство»), копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (для фізичних осіб);

довідку про банківські реквізити заявника;

копію фінансового документа (фінансової звітності), що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а для заявників, які зареєстровані у поточному році - за останній звітний період, що передує поданню заявки;

довідку від державного реєстратора про те, що заявник не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішення про ліквідацію;

довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, — у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

копії відповідних платіжних документів, засвідчені підписом, скріплені печаткою заявника (за наявності);

копію акта про передачу (продаж) і закупівлю худоби за договором;

довідку про наявність овець, видану сільською, селищною чи міською радою, радою об’єднаної територіальної громади, не пізніше як за два тижні до дня її подання, у довільній форм – для фізичних осіб-підприємців;

виданий у встановленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;

копії племінних свідоцтв (сертифікатів) або сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів, засвідчені підписом, скріпленим печаткою заявника (за наявності);

письмове зобов’язання повернути до обласного бюджету в місячний строк бюджетні кошти у разі зменшення поголів’я станом на 1 січня двох наступних років або у разі виявлення факту незаконного отримання коштів.

Копії документів надаються разом з їх оригіналами (оригінали повертаються).

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються заявнику. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються

 

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: 
м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 85.

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.6 до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/123  - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року – 2019 - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (Рішення Сумської обласної ради від 07.05.2019 року)


Підвищення кваліфікації відповідних менеджерів органів місцевого самоврядування

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі – Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від органів місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, сільських, селищних рад замовлень та документів, що додаються до них, на отримання субвенції для підготовки фахівців за освітнім ступенем «Магістр» магістерського курсу «Регіональний менеджмент», що здійснюється вищими навчальними закладами Сумської області.

Для організації підготовки фахівця з регіонального менеджменту за освітнім ступенем «Магістр» магістерського курсу «Регіональний менеджмент» Ради формують замовлення та направляють його до Комісії через Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації протягом 30 календарних днів після оприлюднення оголошення.

Замовлення, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Підготовка фахівців з регіонального менеджменту здійснюється за заочною або заочно-дистанційною формою навчання.

Строк підготовки фахівців з регіонального менеджменту – до 16 місяців.

На навчання за замовленням Рад направляються особи, які є громадянами України, мають повну вищу освіту (диплом спеціаліста або магістра), працюють в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, інших установах, організаціях, на які поширюється дія Законів України «Про державну службу» і «Про службу в органах місцевого самоврядування», мають стаж державної служби, служби в органах місцевого самоврядування не менш як один рік та не досягли 45 років на момент подання документів до Комісії.

Ради подають до Комісії відомості про осіб, які рекомендуються для участі у відборі на підготовку фахівців з регіонального менеджменту, та пропозиції щодо їх подальшого перебування на службі в Радах згідно з договором-направленням.

До замовлення додаються особова картка посадової особи місцевого самоврядування або державного службовця, автобіографія, копії паспорта, диплома про повну вищу освіту, додатка до нього, трудової книжки, а також довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, засвідчені в установленому порядку. На спеціалістів, які здобули повну вищу освіту за кордоном, подають також відповідну довідку про визнання іноземного документа про освіту.

Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе Рада.

Ради здійснюють контроль за виконанням навчальних планів та навчальних програм, індивідуальних програм стажування, дотриманням строків та умов підготовки.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються Раді. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

Після успішного завершення повного курсу навчання за відповідними навчальними планами та навчальними програмами спеціалісти отримують документи державного зразка.

Спеціаліст, який за замовленням Ради пройшов підготовку з регіонального менеджменту, зобов'язаний відпрацювати на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування безпосередньо після закінчення вищого навчального закладу не менше трьох років.

 

Замовлення та документи приймаються за адресою: Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації, м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77-15-77.

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання субвенції можна ознайомитися у додатку 4.7 до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, яка розміщена на сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/123  - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року – 2019 - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (Рішення Сумської обласної ради від 07.05.2019 року)


Фінансова підтримка сільськогосподарської дорадчої діяльності 

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від сільськогосподарських дорадчих служб, що надаватимуть соціально спрямовані дорадчі послуги (далі - дорадчі послуги) та зареєстровані відповідно до Закону України «Про сільськогосподарську дорадчу діяльність», заявок та документів, що додаються до них, на одержання фінансової підтримки.

Бюджетні кошти на основі відбору надаються сільськогосподарським дорадчим службам - юридичним особам незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, що зареєстровані на території Сумської області, здійснюють сільськогосподарську дорадчу діяльність, у складі кожної з яких працюють не менше трьох дорадників та яка пройшла реєстрацію відповідно до законодавства і внесена до державного Реєстру сільськогосподарських дорадчих служб.

Кошти, які виділені з обласного бюджету для підтримки сільськогосподарської дорадчої діяльності в області, використовуються на оплату соціально спрямованих дорадчих послуг, які щорічно визначаються програмою економічного і соціального розвитку Сумської області.

Основні критерії для отримання права на фінансову підтримку:

відповідність дорадчих послуг, передбачених кваліфікаційними свідоцтвами сільськогосподарських дорадників та сільськогосподарських експертів-дорадників, запропонованим планам заходів;

наявність достатньої кількості кваліфікованих кадрів, що працюють у дорадчій службі, та експертів-дорадників, що можуть бути залучені дорадчою службою для надання дорадчих послуг;

наявність необхідної матеріально-технічної та інформаційної бази, організаційно-методичного забезпечення;

запропонована вартість витрат на надання соціально спрямованих дорадчих послуг.

Бюджетні кошти не надаються сільськогосподарським дорадчим службам, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації, або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про порядок та умови проведення відбору, протягом 30 календарних днів після оприлюднення оголошення. Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються

Сільськогосподарські дорадчі служби подають до Комісії через Департамент заявку та такі документи:

копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

довідку від державного реєстратора про те, що одержувач бюджетних коштів не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішення про ліквідацію;

довідку про внесення до Реєстру сільськогосподарських дорадчих служб;

копію сертифікату дорадчої служби з копіями кваліфікаційних свідоцтв кожного сільськогосподарського дорадника, експерта-дорадника;

копію Статуту;

стислу інформацію про суб'єкт сільськогосподарської дорадчої діяльності:

- юридична та фактична адреса;

- телефон, факс, адреса електронної пошти, сайт (за наявності);

- характеристика кадрового забезпечення;

- характеристика матеріально-технічної бази та рівня організаційно-методичного забезпечення;

- перелік дорадчих послуг і районів, в яких сільськогосподарська дорадча служба їх надає;

- час роботи на ринку дорадчих послуг, досвід практичної діяльності  сільськогосподарської дорадчої служби у сфері надання дорадчих послуг, короткий опис діяльності за минулий рік;

план заходів з надання соціально спрямованих дорадчих послуг з кошторисами витрат на зазначені послуги;

копію фінансової звітності за останній рік відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (додаток 1 «Баланс» (Звіт про фінансовий стан), форма № 2 «Звіт про фінансові результати» (Звіт про сукупний дохід), а для заявників, які зареєстровані у поточному році, - за останній звітний період, що передує поданню заявки;

довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, — у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

довідку про банківські реквізити для перерахування коштів;

письмове зобов’язання заявника щодо повернення до обласного бюджету у місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного отримання чи нецільового використання.

Копії документів засвідчуються підписом уповноваженої особи дорадчої служби та надаються разом з їх оригіналами (оригінали повертаються).

Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе їх надавач.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються сільськогосподарській дорадчій службі. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

 

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 59,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.10 до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/123  - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року – 2019 - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (Рішення Сумської обласної ради від 07.05.2019 року)


Навчання працездатного населення сільської місцевості 

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від сільських, селищних рад, а також сільських, селищних рад об’єднаних територіальних громад (далі – Ради)  заявок та документів, що додаються до них, на отримання субвенції для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації (далі – навчання) працездатного населення сільської місцевості з питань розвитку сільських територій та агропромислового виробництва.

Навчання працездатного населення сільської місцевості організовується на замовлення Рад з урахуванням вимог пункту 10 Порядку використання коштів, передбачених в обласному бюджеті для навчання працездатного населення сільської місцевості, затвердженого розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 15.08.2019 № 447-ОД «Про затвердження порядку використання коштів, передбачених в обласному бюджеті для навчання працездатного населення сільської місцевості»,  і здійснюється у навчальних закладах Сумської області, які здійснюють навчання за напрямом Програми, мають ліцензію на навчання за затребуваними у сільській місцевості професіями, у тому числі за професіями, що відносяться до агропромислового виробництва, здійснюють навчання протягом усього року (далі – навчальний заклад).

Порядок відбору працездатного населення та вимоги до претендентів на навчання відповідно до цього Порядку встановлюється Радами.

Навчання працездатного населення сільської місцевості з питань розвитку сільських територій та агропромислового виробництва здійснюється за очною (денною), дистанційною, вечірньою, індивідуальною, дуальною формами або шляхом поєднання цих форм.

Строк навчання працездатного населення сільської місцевості визначається робочими навчальними планами, робочими навчальними програмами та не може перевищувати 6 місяців.

Навчання працездатного населення сільської місцевості може здійснюватися на умовах включення їх до складу груп слухачів, що формуються навчальним закладом.

Комісія розпочинає приймання заявок на отримання субвенції на навчання працездатного населення сільської місцевості та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про початок приймання заявок на отримання субвенції на навчання, а закінчує за сім робочих днів до початку проведення останнього засідання Комісії.

Засідання Комісії проводяться у разі потреби. Останнє засідання Комісії проводиться до 15 листопада.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Ради подають до Комісії заявку, в якій зазначаються відомості про осіб, які рекомендуються для навчання, обґрунтування щодо необхідності навчання за обраним напрямом та пропозиції щодо подальшої зайнятості в сільській місцевості цих осіб. До заявки додаються:

1) проекти договору про навчання з обраним Радою навчальним закладом, кошторису витрат на навчання, які складаються відповідно до Порядку надання платних освітніх послуг державними та комунальними навчальними закладами, затвердженого спільним наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України від 23 липня 2010 року № 736/902/758, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 листопада 2010 року за № 1196/18491, та робочих навчальних планів;

2) копія паспорта громадянина України, трудової книжки, а також документів, що засвідчують реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу доходів і зборів і мають відмітку в паспорті).

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються Раді. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

 

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 59,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у розпорядженні голови Сумської обласної державної адміністрації від 15.08.2019 № 447-ОД «Про затвердження порядку використання коштів, передбачених в обласному бюджеті для навчання працездатного населення сільської місцевості», яке розміщено на офійному веб-сайті Сумської обласної державної адміністрації веб-порталу місцевих органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://sm.gov.ua/uk/dokumenty.html - Документи - Розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації.


 

Часткове відшкодування витрат, пов’язаних із придбанням установок індивідуального доїння (доїльного апарату), машин та обладнання для первинної обробки молока вітчизняного виробництва

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року» (зі змінами), розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу – фермерських господарств, сімейних фермерських господарств без статусу юридичної особи, , які здійснюють свою виробничу діяльність відповідно до Закону України «Про фермерське господарство», фізичних осіб - підприємців (далі – заявники), які мають чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 15 млн гривень, зареєстрованих на території Сумської області, заявок та документів, що додаються до них, на одержання часткового відшкодування витрат, пов’язаних із придбанням установок індивідуального доїння (доїльного апарату), машин та обладнання для первинної обробки молока вітчизняного виробництва

Виплата часткового відшкодування здійснюється за придбані в період з 1 листопада минулого року по 30 жовтня поточного року заявником для власного користування нові установку індивідуального доїння (доїльний апарат), машину та обладнання для первинної обробки молока (охолодження, очищення, сепарування) вітчизняного виробництва робочим об’ємом до 2000 літрів включно (далі – обладнання), за умови утримання у своєму господарстві не менш як п’ятьох ідентифікованих та зареєстрованих в установленому порядку корів, у розмірі 75 відсотків вартості придбаного обладнання без урахування сум податку на додану вартість, але не більше, ніж:

за установку індивідуального доїння (доїльний апарат) – 10 тис. гривень;

за машину та обладнання для первинної обробки молока вітчизняного виробництва робочим об’ємом до 2000 літрів включно – 80 тис. гривень.

Заявник має право на часткове відшкодування витрат за придбання установки індивідуального доїння (доїльний апарат), машини та обладнання для первинної обробки молока вітчизняного виробництва один раз на три роки.

Часткове відшкодування не надається заявникам, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації, або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення для отримання часткового відшкодування.

Заявники до 5 листопада подають до Комісії через Департамент:

заявку у двох примірниках;

довідку про банківські реквізити заявника;

копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України «Про фермерське господарство»), копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (для фізичних осіб).

копію фінансового документа (фінансової звітності), що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а для заявників, які зареєстровані у поточному році - за останній звітний період, що передує поданню заявки;

довідку від державного реєстратора про те, що заявник не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішення про ліквідацію;

довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, — у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

копії паспортів великої рогатої худоби, виданих у встановленому порядку, а у разі утримання 10 і більше голів – виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин;

витяг з Реєстру тварин, виданий організацією, яка веде зазначений Реєстр, що підтверджує ідентифікацію та реєстрацію в установленому порядку поголів’я великої рогатої худоби;

юридичні особи – копію звіту про стан тваринництва (форма 24-сг) (на останню звітну дату на момент подання документів), фермерські  господарства, що створені без набуття статусу юридичної особи, фізичні особи-підприємці - довідку про наявність корів, телиць, видану сільською, селищною чи міською радою, радою об’єднаної територіальної громади, не пізніше як за два тижні до дня її подання, у довільній формі;

копію платіжного доручення або меморіального ордера про оплату установки індивідуального доїння (доїльного апарату), машин та обладнання для первинної обробки молока з відміткою банку;

копію накладної, акта приймання-передачі та технічної документації установки індивідуального доїння (доїльного апарату), машин та обладнання для первинної обробки молока вітчизняного виробництва;

 письмове зобов’язання заявника щодо повернення до обласного бюджету у місячний строк бюджетних коштів у разі їх незаконного одержання чи дострокового відчуження обладнання, придбаного з частковою компенсацією за рахунок коштів обласного бюджету.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються заявнику. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

 

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: 
м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 85.

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.8 до Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/123  - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року – 2019 - Програма розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (Рішення Сумської обласної ради від 07.05.2019 року)

 

Також читайте:

 

 

Останнє оновлення на Понеділок, 07 жовтня 2019, 16:15

Електронні петиції

Документи облради

facebook twitter youtube