Модернізація – конструктивне рішення проблеми стану ліфтового господарства у Сумах

20 грудня в Сумській обласній раді відбулося спільне засідання постійних комісій Сумської обласної ради з питань ЖКГ, архітектури та надзвичайних ситуацій та Сумської міської ради з питань ЖКГ, благоустрою енергозбереження, транспорту та зв`язку.

Одне з нагальних питань порядку денного – критична ситуація ліфтового господарства міста Суми.

Голова постійної профільної комісії обласної ради Микола Войтенко розповів усім присутнім, що в нашому місті більшість ліфтів абсолютно не підлягають господарському використанню.

- На жаль, ситуація з ліфтами є критичною. Із 875 підйомників, які були на балансі комунального підприємства «Сумижитло», 742 – відпрацювали граничний нормативний термін експлуатації. Відповідно до законодавства України робота цих підіймачів повинна перевірятися. Тільки після висновків експерта можливе їхнє використання жителями будинків, - проінформував Микола Григорович.

За словами посадовця, в Сумах робота ліфтів не відповідає критеріям безпечного перевезення людей. Микола Войтенко зазначив, що цю ситуацію у Сумах та області можна змінити лише шляхом модернізації.

У деяких будинках взагалі підіймачі не працюють роками.

- Мені дуже прикро, що місцева влада допустила те, що літні люди не можуть вийти за межі своїх квартир з причини несправності ліфту. Цю жахливу ситуацію негайно треба змінювати. Неправильні пріоритети розподілу міського бюджету є причиною подібних проблем, - сказав Микола Войтенко.

Представник міської ради із житлового – комунальних проблем, навпаки, впевнений, що міська влада робить усе для благоустрою Сум. «З нового року ми плануємо відремонтувати близько 100 будинкових підіймачів. На жаль, ми не маємо можливості зробити більше, адже не вистачає деталей, яких треба замовляти заздалегідь», - заявив він.

Задля безпеки сумчан Микола Войтенко порадив сумським комунальникам максимально проінформувати жителів будинків обласного центру, де несправні ліфти. 

Також читайте:

Новини місцевих рад

telegram Facebook Twitter Youtube

Документи облради