«Круглий стіл» на тему: «Корупція в рекламі у м. Суми – міф чи реальність?» відбувся 4 квітня за ініціативи коаліції малого та середнього бізнесу Сумської області.
У дискусії, що викликала чималий інтерес і занепокоєння громадськості щодо складної ситуації, пов’язаної з розміщенням зовнішньої реклами в м. Суми, взяла участь заступник голови обласної ради Лілія Ричкіна. Лілію В’ячеславівну, як і інших учасників розмови, насамперед хвилює хаотичність розміщення по місту, відсутність логіки та повна відсутність стратегії розвитку, плану зонування зовнішньої реклами.
- На часі – створення бази даних рекламних конструкцій, розташованих в обласному центрі, - переконана Лілія Ричкіна.- Інше - не менш важливе питання – хто, як, де, за яким принципом розміщує свою рекламу, скільки місцевих рекламодавців, чи є серед них «варяги»? Та й, урешті, які і чи всі надходження від розміщення зовнішньої реклами у Сумах йдуть до місцевого бюджету, чи не осідають у чиїсь власних кишенях?
Учасники наради зійшлися на думці, що саме через відсутність належного контролю з боку профільного департаменту міської ради можливі випадки незаконного розміщення так званих немаркованих конструкцій невідомих власників (як, приміром, по вул. Роменській, 92) чи зупинок громадського транспорту (зокрема зупинка по вул. Петропавлівській поблизу ЦУМу) тощо. А тому у резолюції, прийнятій на «круглому столі», й зазначена необхідність звернутися до керівництва міста з вимогою провести негайну перевірку в Сумах об’єктів усієї зовнішньої реклами силами депутатської профільної комісії, а також об’єктивно розслідувати, спираючись на технічну експертизу, встановлення рекламних щитів, зупинок тощо. Настав час узаконити діяльність робочої групи архітекторів з розробки плану зонування зовнішньої реклами, створити електронну базу даних рекламних конструкцій і вже до 1 липня оприлюднити схему їх розміщення. Суми просто зобов’язані мати рекламу європейського зразка!