telegram Facebook Twitter instagram Youtube

Обласна рада відкрита для спілкування

З огляду на те, що обласна рада не може залишитися осторонь публікацій у соціальних мережах, які все більше поширюються останнім часом, працівники виконавчого апарату готові надати детальну інформацію стосовно всіх питань, що виникають у жителів області.

Водночас зазначаємо, що обласна рада відкрита для спілкування і працює виключно у межах законодавчого поля. Вся інформація про діяльність обласної ради розміщена на офіційному веб-сайті, до речі, вже протягом останніх 10 років. Тому дивно, чому саме зараз у наших земляків виникли певні питання, відповідь на які не є таємницею.

Що ж до останніх публікацій, які викликали неабиякий резонанс, повідомляємо, що 16 січня 2016 року до обласної ради надійшов запит на отримання публічної інформації від Моісеєнка Віталія Володимировича, в якому він просив надати розрахунок фонду заробітної плати керівництва обласної ради та працівників її виконавчого апарату та розшифровку видатків по Сумській обласній раді до бюджетного запиту на 2016 рік. Виконавчим апаратом Сумської обласної ради на запит Моісеєнка В.В. інформація була надана вчасно та у повному обсязі (наявному у розпорядженні виконавчого апарату).

Діяльність обласної ради є відкритою та прозорою. Будь-яка інша інформація, що стосується діяльності обласної ради та відповідно до законодавства належить до відкритої, у тому числі щодо використання публічних коштів, і надалі буде надаватись усім зацікавленим особам у повному обсязі та у встановлений термін.

Моісеєнку В.В. були надані копії запитуваних ним планових документів. Зазначені документи є проектом використання коштів виконавчим апаратом і містять планові цифри щодо обсягу коштів, необхідних для забезпечення діяльності Сумської обласної ради за окремими статтями видатків, та обраховуються за фактичними показниками видатків минулих років. Фактичні обсяги витрат на оплату праці та утримання обласної ради можуть бути сформовані лише після закінчення 2016 року.

Звертаємо увагу, що процедура формування бюджетного запиту та підходи до його складання унормовані бюджетним законодавством, не змінювались з часу набрання чинності Бюджетним кодексом України у 2002 році.

Стосовно інформації про умови оплати праці керівництва обласної ради, зазначаємо, що вони встановлюються на підставі постанов Кабінету Міністрів України рішеннями обласної ради, які приймаються під час обрання таких осіб на посади і розміщуються у вільному доступі на веб-сайті обласної ради, так само, як і декларації зазначених посадових осіб. Інформація щодо витрат Сумської обласної ради за іншими статтями видатків також належить до інформації з відкритим доступом і розміщується на офіційному веб-сайті обласної ради у розділі «Державні закупівлі» з 2012 року, а тому для її отримання достатньо завітати на відповідну сторінку веб-сайту та завантажити відповідний документ.

Окремо хотілося б зупинитися на порушеному питанні щодо витрат голови обласної ради на транспортні послуги та охорону. Маємо зазначити, що транспортні послуги та послуги з охорони закуповуються на весь передбачений обсяг коштів стосовно кожної послуги на рік окремо одним предметом закупівлі. Розрахункові обсяги коштів щодо витрат посадових осіб обласної ради на транспортні послуги є лише запланованими, на підставі яких формується бюджетний запит.

Відповідно до законодавства закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється окремо за кожним предметом закупівлі, назва якого визначається на підставі державного класифікатора.

Назва предмета закупівлі встановлена у відповідних позиціях зазначеного класифікатора і не може бути змінена чи відредагована за бажанням замовника.

Послуги з транспортного обслуговування обласної ради, у тому числі і для голови обласної ради, закуповуються вже протягом останніх 4 років згідно з позицією Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 «49.32.1 – Послуги щодо експлуатування таксі» (49.32.12-00.00 Послуги щодо оренди легкових автомобілів з водієм).

На зазначені цілі у:

2013 році планувалось 1 млн. грн. (фактично використано 999,7 тис. грн.);

2014 – 950 тис. грн. (фактично використано 919,1 тис. грн.);

у 2015 – 850 тис грн. (фактично використано 790,7 тис. грн.);

у 2016 році заплановано 850 тис. грн.

Зважаючи, що індекс споживчих цін на пально-мастильні матеріали за офіційними даними у 2014 році порівняно з попереднім роком виріс на 60,7%, у 2015 – на 12%; індекс інфляції у 2014 склав 124,9%, у 2015 – 143,3%, а також враховуючи зростання заробітної плати та вартості комунальних платежів, що включаються у собівартість наданих послуг, обсяг транспортних послуг, які можуть бути закуплені на запланований обсяг коштів, у 2016 році порівняно з минулими роками зменшився у рази.

Послуги з охорони приміщень закуповуються вже протягом останніх 4 років згідно з позицією Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 «80.10.1 – Послуги, пов’язані з особистою безпекою» (80.10.19-00.00 Послуги, пов’язані з безпекою, інші). Послуги надаються шляхом фізичної охорони всіх приміщень адміністративної будівлі, розташованої за адресою м. Суми, пл. Незалежності, 2, площею 14579,9 кв.м. Сумська обласна рада займає приміщення площею всього 960 кв.м.

У цій будівлі розташовані також обласна державна адміністрація та її структурні підрозділи, міська рада, громадські організації, ради ветеранів війни та АТО.

У вартість послуг також входить забезпечення цілодобового централізованого відеоспостереження по периметру адміністративної будівлі та системи тривожної сигналізації. Під час проведення пленарних засідань обласної ради, нарад та інших організаційних заходів забезпечується посилення охорони до 20 осіб постових-охоронців, також при проведенні масових заходів на площі перед адміністративною будівлею залучаються додаткові охоронці.

На зазначені цілі у:

2013 році планувалось майже 700 тис. грн. (фактично використано 687,6 тис. грн.);

2014 – 980 тис. грн. (фактично використано 961,5 тис. грн.);

2015 – 1 200 тис грн. (фактично використано 1 113,8 тис. грн.)

2016 році заплановано 1 052 тис. грн.

Зважаючи, що індекс інфляції у 2014 склав 124,9%, у 2015 – 143,3%, а також враховуючи зростання заробітної плати, що включається у собівартість наданих послуг, обсяг послуг з охорони, які можуть бути закуплені на запланований обсяг коштів, у 2016 році порівняно з минулими роками значно зменшився.

Закупівля послуг здійснюється Сумською обласною радою відкрито і гласно відповідно до вимог законодавства. Вся інформація розміщується на офіційному веб-сайті обласної ради. Запрошуємо відвідати сайт та ознайомитись з будь-якою інформацією, що стосується діяльності обласної ради.

PS: Для порівняння запланованих на транспортне обслуговування Сумської обласної ради видатків із кошторисними призначеннями обласних рад, схожих за розмірами та кількістю населення областей, пропонуємо для прикладу ознайомитись з такими даними:

у Житомирській обласній раді на транспортне обслуговування заплановано 1144 тис. грн.

у Чернігівській – 1240 тис. грн.

у Полтавській – 1358 тис. грн.

у Хмельницькій – 1900 тис. грн.

 

Останнє оновлення на Четвер, 28 січня 2016, 10:53

Про функціонування «Пункту незламності»

Документи облради

Go to top