telegram Facebook Twitter instagram Youtube

На переконання голови облради, ремонт доріг на Сумщині – невідкладна справа

Очільник обласних депутатів Семен Салатенко сподівається, що рішення, прийняті Комітетом Верховної Ради України з питань транспорту на виїзному засіданні у Сумах 21 грудня, посприяють успішному розвитку транспортної інфраструктури Сумщини.

У роботі засідання, крім народних депутатів на чолі з головою Комітету Ярославом Дубневичем, узяли участь заступник Міністра інфраструктури  України Микола Снітко, в. о. голови правління ПАТ «Українська залізниця» Олександр Завгородній, перший заступник голови Державного агентства автомобільних доріг України Євгеній Барах, а також керівники області, мери міст Суми, Ворожба, керівники окремих дирекцій залізничних перевезень Укрзалізниці, обласних установ та організацій, депутати обласної ради, представники громадськості, ЗМІ.

На виїзному засіданні парламентського комітету, зініційованому народними депутатами саме від Сумщини, насамперед йшлося про стан, проблеми та перспективи розвитку дорожнього господарства, автомобільних перевезень та авіаційного сполучення області.

На переконання голови обласної ради усі ці зазначені питання назріли давно. А нині, коли триває процес децентралізації, стали ще більш актуальними. «На жаль, в обласному бюджеті для вирішення нагальних і невідкладних проблем дорожньої галузі, залізничного та повітряного сполучення кошти обмежені, тож без державної підтримки не обійтися»,- наголосив посадовець на засіданні парламентського Комітету.

Так, одна з найсерйозніших проблем Сумщини – стан доріг, особливо місцевого значення. Та й шляхи державного значення втратили несучу спроможність на 62%. На Сумщині 503 мости. З них три перебувають в аварійному стані, 19 – у перед аварійному, 302 мости потребують ремонту або реконструкції. Протягом останніх десяти років кошти виділялися в розмірах, значно менших за нормативну потребу. Мінімальна потреба фінансування експлуатаційного утримання усередненої категорії доріг області складає 230 млн. гривень.

Наразі й аеропорт у складному стані. Ми маємо розроблений проект реконструкції злітної смуги аеропорту Суми. Але через невизначеність джерел фінансування зазначений проект не був реалізований. Вартість цих робіт становить 250 млн. гривень.

Семен Салатенко також озвучив не менш важливе питання. яке останнім часом особливо турбує мешканців області, а саме: організація прямого, а головне зручного, сполучення міста Суми з обласними центрами Західної України, південними регіонами. Та й до Києва тепер добиратися залізницею стало незручно.

Учасники засідання від Сумщини наголошували, що для вдосконалення роботи у цьому напрямку просто необхідна державна підтримка. Розуміючи важливість проблеми, народні депутати своїм одностайним рішенням рекомендували Кабінету Міністрів України передбачити у фінансових планах Південної залізниці виконання робіт з електрифікації залізничної дільниці «Ворожба-Люботин» у 2016 році в сумі 597,5 млн. грн., у 2017 році електрифікації дільниці «Баси-Люботин» в сумі 4,0 млрд. грн. А також забезпечити фінансування робіт з поліпшення транспортної інфраструктури Сумської області. А саме: для будівництва мостових переходів у селі Климентове Охтирського району, у селищі Краснопілля, у селищі Жовтневе, через р. Вир, ремонту автодоріг «Суми-Полтава», «Суми-Краснопілля-Харків», «Суми-Ромни-Прилуки-Київ», «Шостка-Кролевець», «Суми-Шостка», обходу м. Білопілля та м. Суми. У планах і ремонт автомобільної дороги «Суми-Харків» у межах двох областей.

Комітет також рекомендував Міністерству інфраструктури України, Державній авіаційній службі України вжити заходів щодо реконструкції злітної смуги ОКП «Аеропорт Суми» на загальну суму 250 млн. грн.

Ну, й звичайно, не залишилось поза увагою й питання залізничного сполучення Сумської області. Представники «Укрзалізниці» пообіцяли у січні запустити прямий потяг до Києва з обласного центру у зручний для пасажирів час, але за умови, що обласна влада вплине на незаконні автоперевезення. Разом з тим буде розглянуто й питання про відновлення руху пасажирських поїздів на Захід та Південь країни. Хоча залізничники поставились до цієї пропозиції без ентузіазму. 

Підбиваючи підсумки якісного й ефективного обговорення, голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослав Дубневич зауважив, що під лежачий камінь вода не тече, наголосив на тому, що треба наполегливо відстоювати інтереси в області в столиці через народних депутатів, задіяти всі важелі впливу обласної влади, бо тільки об’єднавши зусилля різних гілок влади, зацікавлених організацій, громадськості можна зрушити з місця накопичені в області проблеми розвитку транспортної інфраструктури. Народні обранці пообіцяли свою підтримку в реалізації намічених завдань.

Документи облради

Go to top