Нова освіта – співпраця чи відчуження?

«Нова освіта – співпраця чи відчуження?»Під таким гаслом розпочалася міні-EdCamp (не)конференція 23 березня 2019 року в Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, який разом з громадською організацією  «Біоетика» виступили організаторами заходу.

Панельну дискусію на тему «Нова освіта – співпраця чи відчуження?» модерував Юрій Петрушенко. Серед запрошених до дискусії: директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторія Гробова; ректор Сумського ОІППО Юрій Нікітін;  менеджер Сумської регіональної дирекції Національної суспільної телерадіокомпанії, голова громадського фонду «Суми» Олександр Такул; завуч з навчально-виховної  роботи Сумської гімназії №1 Лариса Симоненко; а також спікери та експерти Ганна Губенко, Аня Лонге та Марья Нестерова.

Після процесу швидкого знайомства із спікерами (Speed geeking) та кави-брейк робота продовжилася в локаціях, яких налічувалось 7: «Рукавичка для людей з інвалідністю», «Рамковий вулик», «Рідкий струменевий скальпель», «Плямистий камуфляж», «Правило Чаргаффа – ключ до ДНК», «Крани Анатолія Кокуша – «українська рука» у Голівуді», «Іон Деген: перша у світі операція з реплантації».

У першій експертній панелі працювали спікери: Ольга Семко («Комунікація як один із основних елементів побудови якісної інклюзивної освіти»); Андрій Отрішко, Євгеній Клопотенко («Культура харчування в НУШ: через діалог до змін світогляду»); Ганна Губенко («Недискримінаційна мова та нівелювання стереотипів у побудові комунікацій»; Алла Вознюк («Інноваційні техніки налагодження конструктивної співпраці між усіма суб’єктами освітнього процесу»); Тетяна Нянькіна («Канікули всередині нас»); Галина Коломієць («Комунікація та взаємодія у команді: всеукраїнські проекти»); Юлія Копнінська-Петриченко «Демократична школа: цінності, діалог та відповідальність».

Після формування вчительських панелей та обіду робота продовжилась у другій експертній паралелі: Аня Лонге («Молодь дебатує – проект чи навичка?»); Ольга Дашкіна, Юлія Котенко (відкритий урок з фізики, німецької мови та елементами мистецтва); Марья Нестерова (Цінності соціальної згуртованості в тріаді «школа – ЗВО – суспільство»); Лариса Гильова (Партнерська модель педагогічних стосунків: 4 сходинки до розуміння»; Карстен Грюнвальд («Учитель та учень на рівних»); Дар’я Черенщикова («Ризики професії, можливості роботи»).

За другою експертною панеллю працювала вчительська панель. Офіційно робота міні-EdCamp (не)конференції «Нова освіта – співпраця чи відчуження?» закінчилась після 16.00. Учасники отримали сертифікати та поділились емоціями: організація та проведення конференції на високому рівні сприяли розвитку компетентностей освітян області.

sorada.gov.ua-0325-094150-20.jpg sorada.gov.ua-0325-094150-21.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-01.jpg

sorada.gov.ua-0325-094151-02.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-03.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-04.jpg

sorada.gov.ua-0325-094151-05.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-06.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-07.jpg

sorada.gov.ua-0325-094151-08.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-09.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-10.jpg

sorada.gov.ua-0325-094151-11.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-12.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-13.jpg

sorada.gov.ua-0325-094151-14.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-15.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-16.jpg

sorada.gov.ua-0325-094151-17.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-18.jpg sorada.gov.ua-0325-094151-19.jpg

Також читайте:

 

 

Останнє оновлення на Понеділок, 25 березня 2019, 11:07