Ukrainian English Polish


Довідка про виконання обласного бюджету Сумської області за січень-серпень 2017 року

До загального фонду обласного бюджету протягом січня-серпня 2017 року надійшло 465 млн. грн. власних доходів, що склало 70,8% до затвердженого на рік показника та 108,9% до плану на звітний період.

Понадпланово отримано 38,1 млн. гривень.

Основним бюджетоутворюючим джерелом надходжень обласного бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, питома вага яких в надходженнях власних доходів – 76,7%. Протягом звітного періоду їх надходження склали 356,8 млн. грн., або 71,4% до річного плану та 111,4% до плану на січень-серпень.

Податку на прибуток підприємств не державного сектору економіки отримано 42,8 млн. грн., або 62% до затвердженого на рік плану.

Податку на прибуток підприємств і організацій комунальної власності отримано до обласного бюджету 1,7 млн. грн., або 50,4% до затвердженого на рік обсягу.

Рентної плати за використання природних ресурсів надійшло 25,8 млн. грн. (63,2% до річного плану), з них рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – 17 млн. грн. (57,4% плану на рік).

Плати за надання адміністративних послуг отримано 13,7 млн. грн. (65,4% до річного плану).

Надходження плати за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів склали 20,1 млн. грн., що перевищує затверджений на рік показник на 30,1 відсотка.

Надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності, отримано 2,5 млн. грн., що склало 77,2% до річного показника.

Останнє оновлення на Понеділок, 06 листопада 2017, 08:43

Нагадуємо суб’єктам декларування про необхідність повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про зміни в майновому стані суб’єкта декларування відповідно до частини 2 статті 52 Закону України «Про запобігання корупції».

З роз’ясненнями Національного агентства з питань запобігання корупції з цього питання можна ознайомитись за посиланням

Відкритий бюджет

Електронні петиції

Документи облради

youtube twitter facebook google plus