Управління майном Сумської обласної ради оголошує конкурс на заміщення посади директора Конотопського медичного училища - комунального закладу Сумської обласної ради

УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ:

директора Конотопського медичного училища - комунального закладу Сумської обласної ради.

 

Претенденти для участі у конкурсі подають такі документи:

- заяву про участь у конкурсі на ім’я голови обласної ради, в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною другою статті 42 Закону України “Про вищу освіту”;

- особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 х 4 сантиметри;

- автобіографію;

- копії документів про вищу освіту, науковий ступінь та вчене звання;

- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. № 1465;

- довідку про наявність або відсутність судимості;

- витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

- копію паспорта, засвідчену претендентом;

- копію трудової книжки;

- письмову згоду на збір та обробку персональних даних;

- копію посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

- засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася, або письмову заяву на ім’я голови обласної ради, в якій повідомляється, що до претендента не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади», та згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно претендента відповідно до зазначеного Закону.

Строк подання документів: два місяці з дня публікації оголошення.

Дата проведення виборів: протягом 30 календарних днів з дати закінчення строку прийому документів претендентів.

Документи приймаються за адресою: 40030, м. Суми, пл. Незалежності, 2, Управління майном Сумської обласної ради або особисто за вказаною адресою – кабінет № 22. Телефон для довідок: (0542) 700-456

Останнє оновлення на Понеділок, 25 лютого 2019, 14:15

Електронні петиції

Документи облради

facebook twitter youtube