Громадські об’єднання учасників АТО на Сумщині підписали Меморандум про співпрацю

За сприяння голови облдержадміністрації Миколи Клочка та голови обласної ради Володимира Токаря 18 громадських організацій АТОвців області об’єдналися задля консолідації зусиль і спільного вирішення питань, які турбують кожного із підписантів.

Наразі в Сумській області проживає більше 11 тисяч учасників АТО та операції об’єднаних сил. За словами Миколи Клочка, влада всіх рівнів, виконуючи завдання Президента України Петра Порошенка, продовжує надавати допомогу їм та їх родинам, забезпечувати їх пільгами, що гарантовані державою. Так, за кошти державного бюджету пройшли оздоровлення понад 130 учасників АТО, на що виділено понад 1 мільйона із державного бюджету. Цієї зими близько 1,5 тисячі учасників АТО за кошти обласного бюджету (3,7 мільйона гривень) забезпечено дровами. В області також ефективно діє програма безоплатного перевезення учасників АТО.

«Меморандум, підписаний вами сьогодні, покликаний згуртувати учасників, ветеранів АТО і ООС та їх сімей. Адже між вами, тими, хто є гордістю нашої держави й Сумщини, хто не словом, а ділом довів свою готовність віддати життя за Україну, не має бути конфліктів і якихось суперечностей, – зазначив голова облдержадміністрації. – А ми, обласна влада, готові стати об’єднуючою ланкою між вами, третьою стороною, яка зацікавлена у вирішенні усіх гострих для вас питань. Адже ви є запорукою миру і спокою в Україні та на Сумщині».

За словами голови Спілки ветеранів АТО Сумської області Володимира Лаврика, в Україні вже створене Міністерство у справах ветеранів, яке й покликане допомагати АТОвцям.

«Наразі при Міністерстві створюються громадські ради учасників АТО, тому ми вирішили підписати Меморандум між громадськими об’єднаннями області для вирішення життєво важливих для нас питань, зокрема, соціального забезпечення учасників АТО, сімей загиблих воїнів, ветеранів, що отримали інвалідність тощо», – говорив він.

Також читайте:

 

 

Підготовка до чергової сесії обласної ради

Електронні петиції

Документи облради

facebook twitter youtube