Володимир Токар оглянув потужності заводу залізобетонних виробів БВК «Федорченко»

Українці давно звикли, що навесні разом зі снігом починає танути і асфальт. Потім з весни до пізньої осені триває ямковий ремонт, який, по суті, ситуацію не покращує. Наболілою ця проблема є для жителів Миропілля, які 30 км до Сум мають долати понад годину.

Наразі з бюджету Миропільської ОТГ на ремонт дороги Суми-Миропілля виділено 1 млн грн. Ще 10 млн 630 тисяч грн. надали місцеві підприємці та сільгоспвиробники і 8 млн грн. цих коштів, які надійшли від агрофірми «Псел», уже освоєно. За них відремонтовано 1,6 км дорожнього полотна. Керівники агропідприємств у ході обговорень дійшли згоди, аби врятувати дорогу, виділяти 1 млн грн. з кожної тисячі гектарів землі. Проголосували за виділення коштів з обласної казни у рамках співфінансування і депутати облради.

Запропонував свої послуги у ремонті дорожнього полотна керівник БВК «Федорченко» Віктор Федорченко. Машини його підприємств також користуються цією ділянкою. Він говорить, що готовий узяти генеральний підряд і зробити дорогу з бетонних плит, які виробляє його «Завод залізобетонних виробів». Це, говорить Віктор Федорченко, дешевше і якісніше, особливо що стосується торфяних ділянок.

«Бетонна дорога більш стійка до зносу, не деформується при спекотній погоді і під впливом важкого транспорту, на дорозі не виникають колії, краща видимість при поганій погоді і в темряві. Окрім того, експлуатація такої дороги обходиться дешевше, а гарантія – 60 років», - каже підприємець.

Віктор Федорченко показав своє підприємство і технології виробництва голові обласної ради Володимиру Токарю та голові бюджетної комісії обласної ради Миколі Березіну.

Ті оглянули лінії з виготовлення пустотних залізобетонних плит. Вона представляє собою дві 100-метрові «доріжки» і дозволяє отримувати 50 тисяч квадратних метрів залізобетонних плит на рік.

Раніше для виготовлення бетонних плит застосовували спеціальні форми, які потребували використання великої кількості енергоресурсів, часу та персоналу. Сьогодні на новій лінії компанії «Федорченко» працюють лише шестеро людей, а час виробництва плит значно скоротився - за 1 хвилину тут отримують 1,5 м бетонної плити. Обладнання для нової лінії виготовлене на замовлення компанії «Федорченко» відомою англійською фірмою «Spiroll». Така лінія є першою і поки єдиною в Україні.

Оглянули посадовці й лабораторію, в якій встановлені сучасні засоби вимірювання та випробувальне обладнання. Саме тут проходить контроль якості всієї продукції, яку виготовляє компанія.

Окрім того подивилися на сучасне обладнання, яке переробляє старий залізобетон на щебінь і гранульований відсів. «Ми готові переробити увесь старий залізобетон, аби підприємства не викидали його на узбіччя, не вивозили за місто і не засмічували природу», - наголосив Віктор Федорченко.

Володимир Токар пообіцяв розглянути пропозиції, що надійшли від підприємця, подивився на якість бетонного полотна, що вже укладено на вулиці Воєводіна в Сумах протяжністю у кілометр. Втім, зазначив, що депутати детально вивчать це питання, обговорять на профільних комісіях і лише після цього прийматимуть рішення.

Також читайте:

Останнє оновлення на Четвер, 09 серпня 2018, 12:51

Електронні петиції

Документи облради

youtube twitter facebook google plus